
TEXTA Workshop: Marketing i industri, produktion og B2B: CRM og samarbejde med salg

Marketingsbureauet Texta vil henover det næste halve år afholde en workshop række, der henvender sig specifikt til marketingsfolk, der arbejder for industri-, produktions- eller B2B-virksomheder. Det overordnede formål er at skabe det stærkest mulige fundament for det videre arbejde i afdelingen, men ligeledes at skabe nye forbindelser, inspirere og forhåbentlig også skabe et stærkt netværk.
De tre overordnede temaer for mødegangene vil være branding, leadgenerering og CRM.
Der vil være en naturlig kronologi i de 3 workshops, men det er naturligvis muligt at deltage i dem separat.
3.Workshop
Rådgivning i valg af CRM-system, involvering af salg, segmentering og best practice.Denne workshop indledes med et oplæg, der tager udgangspunkt i én konkrete international case, der skal danne fundamentet for diskussionen efterfølgende. Efter de to første workshops skulle vi gerne være noget til, at vi har fået de første erfaringer ligesom, vi nu for alvor har brug for at tilpasse CRM og strukturen i forhold til salg.
Vidensudveksling og en konkret handleplan vil være målet for dagen.
Workshoppen afholdes hos Morsø Erhvervsråd i samarbejde med TEXTA.