| Udgivet 11. april 2024 |
Marketing Mødet Mors 2024 trak deltagere fra hele landet
Marketing Mødet Mors 2024 blev en langt større succes, end vi havde turde håbe på. Deltagere fra hele landet, inspirerende oplæg, networking og god stemning skabte et virkelig vellykket event.
Den 10. april åbnede vi hos Morsø Erhvervsråd op for første udgave af Marketing Mødet Mors. Det blev en kæmpe succes med omkring 80 deltagere fra nær og fjern.
Oplæg om marketing
Dagen startede med 5 korte oplæg i Støberisalen:
- Instagram markedsføring, ‘Professionel – Personlig – Privat – hvad virker bedst og hvorfor – få et kvalificeret bud på, hvor du skal “passe ind”’ med Den Skaeve Vinkel
- Værdien af pressemeddelelser, ’Opskriften på den effektfulde pressemeddelelse – sådan får du hul igennem til medierne’ med KunMors
- Strategisk branding og kundetyper, ‘Din målgruppe sætter dagsordenen for din identitet og kommunikation’ med Vizuall
- Videomarkedsføring, ’Dit uundværlige og centrale værktøj til god markedsføring’ med Houe Film
- Google marketing, ‘Værdien af Google-annoncering, der rent faktisk skaber konvertering’ med ValueAds
Rigtig mange var mødt op for at høre de 5 oplæg – også selvom de ikke alle havde nået at booke en tid til 1:1 sparring. Efter oplæggene var der mulighed for få en af de få tider, der var tilbage pga. afbud. Dem var der også rift om, og dagens program var hurtigt fyldt ud.
Deltagere fra hele landet
Over 80 deltagere mødte op til morgenens oplæg. Marketinginteresserede fra hele landet, havde taget turen til Mors. København, Skanderborg, Viborg, Brønderslev, Horsens, Thy m.fl. var repræsenteret i går. Det er overvældende men intet mindre end fantastisk med så stor en opbakning til vores første Marketing Mødet Mors.
1:1 sparringer
Resten af dagen stod på 1:1 sparringer med Den Skaeve Vinkel, Vizuall, KunMors, Houe Film og ValueAds, hvor intet mindre end 42 virksomheder nåede igennem.
Ikke sidste gang
Det har været en stor succes, og vi glæder os til forhåbentlig at kigge frem mod et Marketing Mødet Mors 2025.
En stor tak til alle deltagere, samarbejdspartnere og sponsorer – uden jer, havde dette ikke været muligt.
Sponsorer: Bila, Jyske Bank, Typographic, Thisted Bryghus, Red Office – Konpap, Jesperhus, Mors-Thy håndbold
#Sammen er vi bedst